Skak-maja

[ 2009-01-16 ][ 17:20:58 ]



Idag har det också varit heldött på jobbet, jag har haft en enda kund, Resten av tiden har Fia fixat mina naglar (det behövdes! De hade växt hela 2½mm på några få veckor =S) och så klippte jag henne.
Jag fick dessutom testa att lägga på gele på hennes naglar, och jäääklar så skakis mina händer är! Nog för att jag alltid har haft skakande händer, men det var ju löjligt hur mycket de skakade när jag skulle köra lite precision vid kanterna.
Det var riktigt roligt att testa på, och vem vet? Om jag var duktig nog så kanske jag får hjälpa henne med det fler gånger? =)

Vad har ni pysslat med idag?

Kommentarer
johanna

legat i sängen och sett film efter film efter film efter .. ja du förstår. saknar din glans, puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...