Irriterad Maria, ääälskar måndagar! ;)

[ 2009-01-26 ][ 11:33:37 ]



Vet ni?
Jag blir så sjukt jäkla matt på allting. Jag hatar verkligen att gnälla, men vad sjutton måste jag göra när man kommer till jobbet och det är 3 deci snö på parkeringen och de som kör av snön bara har gjort det på de andra tomma parkeringarna men inte salongens? Det gick inte ens att komma in på parkeringen,
Sofia gjorde ett tappert försök och höll på att köra fast.
Det är ett till ställe som jag har fått lov att ringa och gnälla på idag också, men vad det är för ställe, det är hemligt ;)

Sen har vi det där med kunder.
Ni vet att jag har sagt att jag bara har bra kunder? Well, jag har fått några mindre bra nu också haha ;)
En som ringer på min privata telefon, på helgen och vill boka tid när jag står i provhytten på H&M i Jakobsberg? Hon är verkligen skitdryg, ringer titt som tätt.
Sen en annan som jag bara blir galen på, men kan jag inte berätta om här ;)

Kommentarer
sandra

Driftigt med egen salong! Hoppas det kommer gå bra för dig, men det gör det säkert redan:)

Förresten, om man vill locka håret och vill ha i nån produkt för att få fina men inte stela lockar, utan mjuka luftiga, vad är bra? Har hört mycket bra om toni &guys produkter, curl balm eller nåt hette den, kan den va nåt bra?

Nadja

Jobbigt att dom inte skottar som dom ska! Jag skulle oxå bli skitsur ;-/

2009-01-26 @ 12:52:15
Hemsida: http://sweetladysoul.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...