Hjälp med outfit till gesällen!

[ 2009-01-30 ][ 23:00:08 ]



Gesällen närmar sig och jag måste hitta något att ha på mig. Jag har egentligen inte råd att köpa något, men vid ett sånt speciellt tillfälle måste jag ju få köpa något nytt att ha på mig, eller hur? =)
Jag tyckte denna outfit som tjejen nedan har på sig är supersöt, väldigt 50-tal. Men i så fall funderade jag på om jag skulle ha haft svart kjol och rosa cardigan istället med svarta högklackade skor och strumpbyxor med en svart rand baktill samt en svart lack clutch.
Ett alternativ kan vara att ha den vanliga ärmlösa svarta klänningen och ösa på med pärlor, silverglittrig clutch och silvriga skor.
Tycker ni att det är tråkigt? =S
Hjälp mig! Jag har verkligen ingen aning vad jag ska ha på mig! =S

Kommentarer
Blue Velvet

Jag tyckte den svarta kjilen och rosa toppen va snyggast. Men ett snyggt bälte i midjan hade varit ett plus i kanten! (=

Alellah

Det rosa o svarta tyckte jag var fint.

Den lilla svarta funkar ju alltid annars..

2009-01-31 @ 10:29:31
Anna

Jag tyckte den rosa och svarta kjolen va fint. Enkelt med fint! :)

2009-01-31 @ 13:55:56
Hemsida: http://jernpiller.blogg.se/
S o f i e

jag röstar på rosa cardigan :D. kul med lite färger och inte bara svart :)



haha, nee jag tog ingen tyvärr :P. tänkte men jag glömde min mobil i skåpet hela tiden :D.

2009-01-31 @ 18:22:57
Hemsida: http://pictureperfect.blogg.se/
linnea

den första va finast tycker jag :D

2009-02-01 @ 13:06:26
Hemsida: http://linneastenberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...