Frågor & Svar

[ 2009-01-29 ][ 08:33:52 ]



Anonym om Morning!:

hej!!
tänkte bara höra, gick inte du frisörutbildningen i Falun? Fick du betala den själv? eller går de att få lite hjälp från nån, typ arbetsförmedlningen eller liknande??
Kram

Svar:

Hej! Jo jag gick på Frisörcentrum i Falun.
Jag hade sådan tur att jag fick utbildningen via AMS. Men numera tror jag att AMS har sagt upp utbildningarna och man får betala utbildningen själv. Skolan är helt klart värt det, och jag är så otroligt glad att jag fick möjligheten att gå där.
Men gå in och från AMS! Vem vet, du kanske har tur? =)

Lycka till!

sandra  om Irriterad Maria, ääälskar måndagar! ;):

Driftigt med egen salong! Hoppas det kommer gå bra för dig, men det gör det säkert redan:)
Förresten, om man vill locka håret och vill ha i nån produkt för att få fina men inte stela lockar, utan mjuka luftiga, vad är bra? Har hört mycket bra om toni &guys produkter, curl balm eller nåt hette den, kan den va nåt bra?

Svar:

Tackar! Känner mig rätt driftig faktiskt ;)
Toni & Guys produkter känner jag tyvärr inte till, men jag tycker att Wellas High Hair Crystal styler eller Goldwells Twist around är otroligt bra, själv använder jag alltid Crystal styler när jag ska locka med locktång eller göra en läggning för att få ett Hollywood svall som håller.
Självklart avslutar jag med ett finishingspray för att behålla lockarna all night long!

Nathalie om Shopping & hemmaspa:

Hej! Jag har en fråga om mitt hår :P Jag tvättar håret ca. 2-3 gånger i veckan. Men ist. för att använda balsam så använder jag Wella hårinpackning efter varje shamponering. Är det bra, eller ska jag använda balsam ist. ?

Svar:

Hej Natalie!
Det är kanonbra att du kan undvika att tvätta håret så pass sällan, för ju mer sällan du tvättar det desto bättre mår håret. Hårinpackning och balsam utför två olika saker. Inpackningen tränger in och reparerar håret inifrån och balsamet stänger till hårstrået och ger det mer glans. Att använda båda ger en otroligt bra grund för vackert, levande och friskt hår! Så det är bättre om du använder balsam varannan gång, alternativt att du använder balsam efter inpackningen.

Kommentarer
Elin

Skoj =) Dagarna går så mkt snabbare när det är full fart =) Går kanon här med =)



Några andra planer för dagen än jobb? =) kramar



Elin

Jobbigt! Blir en vanlig dag för mig med.. jobbar 7-16 sen umgås, träna, fixa lite hemma och sen som avslutning mys och middag :)



Finns det inget man kan göra så Wilma slutar med det där? kramar

2009-01-29 @ 12:38:13
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...