Finally!

[ 2009-01-30 ][ 16:08:26 ]



Yeeeees! Äntligen klar med bokföringen för december månad, så nu ska jag botanisera i frysen och se vad vi har för något. Jag hoppas verkligen vi har något så jag kan laga ihop något gott =)

Vad har ni för er?

[Update 17:12]

Njaaa det fanns inte mycket av intresse i frysen inte! Måste banne mig ta oss i kragen och åka och storhandla. Jag hatar verkligen när det är så tomt att det ekar i skåpen.

Älskling håller på och dammsuger nu så ska vi kolla på film sen (förhoppningsvis Resident evil ;P) och chilla.

Kommentarer
Elin

Härligt :) Nu blir det stan o lite shopping innan det blir fredagsmys här hemma :) Hittade du nått gott? :) Kram

Agnieszka

var iväg förut idag till läkaren med nova då hon varit dålig en vecka nu... och hon har ett virus i kroppen som ska ge sig snart tyckte han. Sen har vi varit och handlat och nu sitter vi och slappar i soffan... och nova ligger och sover då hon har en massa feber....

kramar

2009-01-30 @ 17:14:41
Hemsida: http://agnieszka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...