Vinn Hanky panky hos Bodhi!

[ 2009-02-02 ][ 19:29:54 ]





Stor Valentinestävling!
  
Nu kan du vara med och tävla om Hanky Panky thongs i en hjärtformad ask med giraffmönster.  
Hanky Panky och Bodhi delar ut presentlådor med två thongs i varje till dig om du kommer med en riktigt bra motivering till varför du vill ha en Alla Hjärtanspresent med Hanky Panky trosor.   
De skickar ut presentlådor till 25 vinnare på Alla Hjärtans Dag den 14 februari. Klicka här eller på bilden ovan så kommer du direkt till tävlingssidan.  
Och det bästa av allt...   alla som är med och tävlar får möjlighet att handla Hanky Pankyvaror med 25% rabatt i Bodhis butik på St Eriksgatan 39 eller i nätbutiken Bodhi.se.
Skriv ner den rabattkod som kommer upp på skärmen när du har tävlat och så anger du den nästa gång du vill handla Hanky Panky varor. Erbjudandet gäller vid ett köptillfälle i nätbutiken eller butiken och fram till och med den 8 mars - som för övrigt är den internationella kvinnodagen.

Så in och tävla med dig! =D

OBS! Tävlingen är alltså inte hos mig utan hos Bodhi.

Kommentarer
Agnieszka

ohh nu är jag med och tävlar oxå!

Elise

sötnos... jag har utmanat dig på min blogg :)

2009-02-02 @ 22:35:18
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...