Vara duktig idag?

[ 2009-02-07 ][ 10:58:55 ]



Jag har allvarliga funderingar på att riva ur hela klädkammaren, tvätta allt som legat i en feting hög och in med det igen på sina rätta platser.
Det känns skitdrygt, men vad ska jag göra? Det är nog det smartaste sättet i den röran som är där =S
Hade varit helt underbart att ha ordning igen och jag misstänker att jag skulle hitta en maaaaassa kläder som har "försvunnit" eller som jag har glömt bort =P

Dessutom hade jag tänkt att jag ska hinna med bokföring.
Puh, trots att det bara är två saker på min lista så kommer det ta tid! =S

Kommentarer
Ann

Nah, jag behåller Synkcasting och har två agenturer är tanken :)



Javisst, det är helt okej att du ger honom min mail. Visst har du den sen tidigare?

Agnieszka

Ja ibland behöver man storstäda lite=) Inte allttid så kul men ett måste!

2009-02-07 @ 14:14:02
Hemsida: http://agnieszka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...