Sjuk i huvudet?

[ 2009-02-13 ][ 08:24:53 ]




Bildkälla: Google

Okej, det är bekräftat.
Jag är sjuk i huvudet när jag drömmer =S

Jag drömmer titt som tätt att Robert  är otrogen och att han lämnar mig.
I natt drömde jag att han hade varit iväg någonstans och när han kom hem så hade han någon kaxig brud med sig, Och hon drog mig åt sidan och sa att bara så att jag visste så skulle hon ta honom ifrån mig, att han var hennes.
Jag frågade henne om hon var helt dum i huvudet och gick tillbaka till Robert.
Sa till honom vad hon hade sagt och att jag inte gillade att han umgicks med sådana människor.
Han gav mig en blick som jag fattade vad den betydde. Sen erkände han att han skulle lämna mig för henne. Jag rusade iväg, skitledsen och förbannad och han efter. Och när jag frågade om han hade legat med henne så bekräftade han det.
Jag ville bara slita honom i stycken.

Ja herregud ja, visst är det lustigt vilka scener man kan bygga upp i sin hjärna?
Numera är jag inte arg på Robert när jag vaknar iaf eftersom jag vet att det är en dröm, men första gången ni! Då var jag skitsur på honom när jag vaknade haha =)

Kommentarer
Alexandra

Ja... man drömmer om alla möjliga ting ;P

sv: Tack för tipset!

Linda

Jag vet hur det är. Jag väckte ju J en natt och var asförbannad på honom. Grrr.. Hela kroppen bara bultade av ilska. Illa illa. =)



Hoppas allting är bra med er och tack för grejerna! Nu ska jag göra gröt till frukost. Grattis till Roberts jobb också, förstår om det är skönt. Nu när det är lågkonjunktur så funderar man på en massa saker. Inte blir det bättre av att läsa nyheterna heller. Bara elände. Nä, man får vara glad så länge man har ngt att göra. =)



Ha en fin helg nu!

Kram!

2009-02-13 @ 09:16:04
Hemsida: http://pluppelinda.blogg.se/
Cristel

jaa såna drömmar drömmer jag med ! skrev om en för någon vecka sen, det är sjukt jobbigt! man blir så sur då man vaknar ;P

2009-02-13 @ 11:40:46
Hemsida: http://cristelles.blogg.se/
Linda

Haha ja sånt där har jag med varit med om. Stackars våra sambos... ;)

Jag önskar dig en skön helg! kram

2009-02-13 @ 13:28:23
Hemsida: http://lindab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...