På uruselt humör idag.

[ 2009-02-18 ][ 08:03:44 ]



Idag började dagen inte alls bra så just nu är jag verkligen på uruselt humör.
Tror ni inte Wilma var på cphumör igen och klöste på sängen, hoppade upp och ned från hyllan i badrummet så att allt skallrade där inne och snott en tops från sopkorgen i badrummet som hon rasade runt med.
Freaking wonderful.
Sen när älskling vaknade och gick upp så lät han som en hel elefant i ett glashus (inte vet jag om det är för att jag redan var så trött och på dåligt humör som jag reagerade) så nu sitter jag här och är allmänt missnöjd och med en sjuhelsikes huvudvärk!

Ända sen igår har jag haft en något nervös känsla av att det är något jag missat, eller något jag måste göra, men jag kommer inte på vad det är! =S

Nu ska jag duscha och käka frukost och försöka bli på bättre humör.

Kommentarer
Annette

Visst är det en underbar känsla man få när djuren börjar leva loppan och sitt egna lilla liv i hemmet.. De är sådana stunder man funderar på VARFÖR man skaffade djur. men som tur är kommer man ganska fort ihåg varför.. Många goda stunder med dom som tur är. Men dom små liven kan vid vissa tillfällen vara VÄLDIGT "billiga" hahaha



Usch dom dagarna man har på känn att man verkligen har glömt bort något är inte kul!! Och det jävliga är att man aldrig kan sluta fundera heller..



Hoppas dagen idag är bättre och att du fick njuta av fikastunden, även om det blev för dig själv.



ha en fortsatt bra dag.

Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...