Mumselimums.

[ 2009-02-02 ][ 19:19:23 ]



Mmmm...
Har precis gjort och mumsat god mat, idag fick det blir kryddig lax med kokt potatis, kokta ärtor och broccoli och en kall sås på gräddfil, citronpeppar, vitlök, salt och svartpeppar =P
Mums fillibabba.

Dagen flög verkligen iväg, 2 timmar stack iväg utan att jag hann reagera bara på att sitta och kolla vad jag ska beställa för undervisningsmaterial (saxar, kammar och sånt ) till min lärling. Sen for jag och
Fia till simhallen och unnade oss lite solning. Herregud så jag önskar att det inte var så farligt och att man inte blir så rynkig av det för fy sjutton så skönt det är! Underbart att ligga och halvsova i ett solarium, lyssna på musik och bli varm ända in i märgen.

Nu ska jag duscha och sen bädda ned mig sängen och bara njuta och titta på tv =)

Ha en underbar kväll sötingar!

Kommentarer
Alexandra

Lax är bara sååå gott :D specieltl grillad!

Själv åt man kycklingpytt

nattis



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...