Lite nya Joico produkter!

[ 2009-02-03 ][ 11:53:24 ]



Jag har fått in en del nya produkter i salongen, bla Joico Design collection och Joico Ice. Riktigt roligt att ha lite nya stylingprodukter att jobba med! =D
I Design collection serien finns det en oerhört intressant produkt som heter Humidity blocker och det är en spray som man sprayar när man är klar med håret, den lägger sig som en barriär och skyddar håret från att rasa ihop eller att bli frizzigt av luftfuktigheten. 
I Ice serien finns det flera leror, bla Molder och Erratic som är superbra! =D
Me likey mina nya inköp =P


Kommentarer
Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

spiker tycker jag är rätt bra :)

S A N N A

åh vilken söt blogg du har cutie! :*

2009-02-04 @ 14:35:14
Hemsida: http://tanzanit.blogg.se/
Hej, jag undrar ifall det finns en produkt som skyddar mot värme?? så håret inte förstårs när man plattar eller fönar.. =)

Vill inte ha reklam!! Den som lägger in reklam blir blockerad. Respektera detta.

2009-09-10 @ 20:29:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...