Let me sleeeeep!

[ 2009-02-26 ][ 08:49:41 ]



Igår blev det totalt 20 minuters avkoppling för mig.
Och det känns idag vill jag lova.
Först jobbade jag till ungefär 17 igår och sen hem och fortsatte jobba. Jag är ju inte ledig bara för att jag går hem från salongen. Jobbade till 21.40, käkade (middag/kvällsmat =S), fixade mig för sängen och låg och läste till ungefär 22.20 sen var jag så trött så jag fick lov att släcka.
Jag kan ju säga att jag tvärslocknade haha ;)
Och i morse fick jag inte riktigt sova eftersom Roberts telefon ringde och han pratade högt som bara den, dunsade och smällade när han gjorde iordning sig =S

Och idag känner jag mig lite som att någon har kört över mig med en ångvält eller något sådant? Jag har så sjukt ont i huvudet och det känns som att jag har gigantiska påsar under ögonen =P

Ett oerhört tråkigt inlägg, men ni får allt stå ut eftersom det är min blogg. Mohahahaha!

Kommentarer
Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Svar: hehe ja det är lite läskigt ibland, det är tur man inte är så lättskrämd som sagt :) Det finns en spök-prästgård uppe i jämtland där jag jobbade en sommar med min pappa (Borgvattnets-spökprästgård.) Där spökade det ordentligt kan jag säga! Så man blev väl lite "van" av att jobba där kanske :P Vad jobbigt med videon som spelar tillbaka btw! Jag gillar inte riktigt när det blir sådär "tekniskt" :P

Sandra

Stackare, jag vet hur det känns! Just idag har jag själv en bra dag dock men imorgon vet man aldrig!

2009-02-26 @ 09:40:40
Hemsida: http://lifeofzaroo.blogg.se/
jennifer

Usch det där låter inte roligt, hoppas att du kan ta det lugnare idag och att huvudvärken försvinner! Kram

2009-02-26 @ 10:25:07
Hemsida: http://girlinlove.blogg.se/
Sabine - Ab imo pectore

jag gillar verkligen din design :)

2009-02-26 @ 15:36:25
Hemsida: http://enibas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...