^^,

[ 2009-02-01 ][ 11:49:06 ]



Död död död död...
Gissa vem som var uppe med tuppen i morse och psykade ur på dörrkarmar, mattor, sängen, dörren osv.
Jo just det: Wilma.
Vad gör man med en hyperaktiv ADHD katt som vägrar vara ute och aktivera sig? Roar henne 24/7?

Igår hade jag en liten bloggpaus, för vi hade besök av syster, svåger och deras barn, mamma, plastpappa och lillebror. Vi svullade pizza, eller ja jag svullade fläskfilé, pommes och bea ;)

Vad har ni sötisar haft för er i helgen? =D

Damit! Fia, du måste korta ned mina naglar, de är så långa att det börjar bli obehagligt =S

I know, jag ska ta mig i kragen och svara på alla kommentarer =P

Kommentarer
Alexandra

Uhm.. jag har nog bara tagit det lungt. Varit onyttig och så ;P

Josiee

sötnos! Såg att det var dags för gesellen snart, va kul! Håller alla tummar som går ;) kram

2009-02-01 @ 17:54:15
Hemsida: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Josiee

ahoooo, tänkte väl att det var lite konstigt men you never know, haha gulle

2009-02-01 @ 18:33:46
Hemsida: http://josieeme.blogg.se/fashion/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...