Den osminkade sanningen.

[ 2009-02-23 ][ 07:54:23 ]



 Här har ni den osminkade, trötta, slitna och hemska (?) sanningen. (herregud så blek jag är, jag hade verkligen behövt en klick brun utan sol eller två!)
Bättre eller värre än så här blir det inte gott folk! ;)

Då var det måndag igen och jag misstänker att även denna vecka kommer att flyga iväg. Jag skulle ibland behöva extra 24 timmar per dygn för att hinna med allt jag vill hinna med.
Som det ser ut idag så har jag hyfsat fullt och det ska bli intressant att se om det är några vasaloppsåkare eller om det är gamla välkända Mora-bor.

Jag sitter som vanligt fast framför datorn, osminkad, håret i en enda röra, inte ätit frulle, trots att Robert ska hämta mig om bara en halvtimme =S
Det är nog bäst att jag sätter fart, eller vad tror ni? =S

Kommentarer
Alexandra

Hemska- å nej!!

S o f i e

eller hur :D. vi får ta det så snart som möjligt tycker jag :D Har nog en MUA också tror jag :D

2009-02-23 @ 11:52:33
Hemsida: http://pictureperfect.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...