Alla har sin egen sanning.

[ 2009-02-13 ][ 20:38:02 ]



Jag sitter och läser på Aftonbladet om att Mia från boken "Gömda" har trätt fram. Och Liza skriver att "Gömda" är Mias subjektiva berättelse, det är hennes historia.
Just det där med huruvida vilken sanning som är den rätta, är verkligen jättesvårt.
Hur många gånger har vi inte haft meningsskiljaktigheter med andra människor och vi har tyckt oss ha rätt, och att även den andra personen tycker att den har rätt?
Alla ser olika på saker och ting, alla har sin egen sanning.

Och tur är väl det? Tänk så tråkigt vi skulle ha om alla såg precis likadant på allt.



Det blev en rätt sen dag idag trots att jag bara hade två kunder, men Fia fixade naglarna på mig och på sig själv. De är så fina så fina! De är svagt pärlemorglittrande och så har jag stenar i en rand längs med min naturliga fransk.
Får väl visa bild sen när jag behagar ta kort ;)

Nu har jag och hjärtat tryckt pizza och det var satan så gott! Robert satt och spanade in min pizza och var riktigt avundsjuk haha.

Kommentarer
dorion

det tar ju tid att jobba upp sig en kundkrets också, sen är väl mora kanske inte den mest folkbebodda staden...

jaha. jag som trodde du var utbildad ^^ där ser man.

Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

hej! :D



tänkte kolla med dig om du inte har lust att skicka koderna till menyraden du har högst upp? :)

2009-02-13 @ 21:47:16
Hemsida: http://sussie.blogg.se/
Cristel

jo jag funderade på det, men sen kom jag på att jag gärna har internet där och skulle gärna vilja ha internetbokning senare då allt kommit igång. men man kasnke inte behöver ha internet i början! men tack för tipsen på kostnader iaf! det är ju så svårt att beräkna på egen hand då man inte jobbat om egen företagare förut ;p

2009-02-13 @ 22:57:57
Hemsida: http://cristelles.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...