Full rulle!

[ 2009-12-03 ][ 15:15:29 ]



Tjoho!

Har varit dött här i några dagar för jag har haft fullt upp.
Igår/inatt har vi tex målat om hallen så det skulle bli snyggt och fräscht, julpyntat lite i
salongen, haft massor med beställningar på Shimmer att pilla med och mycket mycket mer.
Vart tar tiden vägen...? =)

Jag ska visa ett par sjuuuukt snygga skor jag fick från en ny sposor lite senare. Jag var så glad när jag öppnade paketet att jag dansade runt i salongen hahaha. Presesntation samt bilder på hallen kommer senare! =)

Kommentarer
issa

hejsan! såg att du jobbar som frisör. Jag går i nian och ska snart söka gymnasium, jag har funderat på frisör linjen. vad är bra/dåligt med frisöryrket? jag har hört att det sliter mycket på kroppen, är det sant?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...