Lämnat Atlas ensam och klassträff.

[ 2009-08-24 ][ 20:09:56 ]



Jag känner mig riktigt nöjd med min dag. =)
Jag har suttit hela dagen och letat leverantörer, kommit på nya ideér (som jag är sjukt entusiastisk till =D), fixst och donat packat varor som ska skickas osv.
Det är otroligt mycket som ska göras men det är sjukt kul.

Idag har jag till och med, för första gången, lämnat Atlas hemma ensam en halvtimme. Det gick helt okej måste jag säga, det "enda" han gjorde var att ha omkull min stora lykta vid dörren + två krukor i köket så det kom lite jord på golvet. Själv tycker jag inte det var så farligt med tanke på andras historier man har hört att deras vovvar har tuggat upp halva hemmet och halva garderoben.
Vad säger ni? Var det en bra första gång?



Jag och Isabell.

Jag måste bjussa på en bild från i lördags på klassträffen. Herregud så jag har saknat tjejerna! Det kändes inte alls som att det var så otroligt länge sen jag träffade dem utan det kändes som vi träffats igår. Och vi kunde fortfarande prata om precis allt, precis som förr. Helt underbart!
Nästa träff blir förhoppningsvis hos Marith i Madrid, så jag har suttit och letat flygstolar, men det kostar så mycket! 1700kr per person för 3 dagar är det billigaste jag har hittat.

Kommentarer
Charlie

Det låter som du har en snäll och rar lite söt vovve, som inte stökade till att för mycket:)

hilea

tyckte han va jätteduktig. Syrrans hund tuggade sig igenom en dörr tom...

2009-08-25 @ 14:21:20
Hemsida: http://hileasoltun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...