Hotell & mys.

[ 2009-08-28 ][ 09:23:09 ]



Den här helgen ska jag lämna min snygga killar hemma för mys med mamma och syster i Stockholm.
Vi ska bo på New World Hotel i Årsta för att gå på Design & Inredningsmässan (Formex)! Det ska bli riktigt riktigt mysigt, kommer känns lyxigt och flärdfullt att "slänga" ut pengar på hotell. =P
Misstänker dock att vi kommer ha riiiktigt riktigt ont i fötterna på lördagkväll efter att ha traskat runt där i en oändligt massa timmar. Det är ju trots allt inte bara en hall att titta runt i, utan tre! 
Jag kommer naturligtvis ta en massa bilder som jag slänger upp i bloggen sen!

Wiiiiie, det här ska bi så kul! =D

Kommentarer
Sara

Såg dig i montern på Formex precis innan A-hallen på en jätteaffisch... :)

Jennifer

Åh det där låter skojigt! Hoppas ni får det trevligt =). Kram

2009-08-29 @ 18:33:56
Hemsida: http://girlinlove.blogg.se/
Charlie

Avundsjuk! Hade också velat varit på Formexmässan. Hoppas ni haft det riktigt bra och en skön helg!

2009-08-31 @ 15:24:59
Hemsida: http://charliieee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...