We are home!

[ 2009-04-14 ][ 16:53:15 ]



Vi är hemma and it feels good!
Det enda som är jobbigt med att komma hem är alla måsten som helt plötsligt hänger över en igen. ;)
Jag har läst igenom alla blogginlägg som inte har blivit lästa under helgen och herregud så ni bloggar! =S Har ni inte gjort annat än hängt vid datorn eller..? Jag har i alla fall suttit ute i solen när jag MMSbloggat ;)
Jag har galet mycket kommentarer att svara på och jag hoppas att ni har tålamod med att vänta på svaren, men fortsätt såklart att kommentera =P

Nu ska jag gå och packa upp för att sen göra klar bokföringen.


Kommentarer
Mia

Hej, men självklart förstår jag att det blev tight me tid nu när ni va nere så få dagar :-)

Men naturligtvis får det bli en fika eller glass på glassbåten i sommar om ni kommer ner då igen :-)

Jag såg faktiskt en skymt av er då ni va ute på stan i lördags, jag stod utanför jobbet o drack lite yoggi i solen på min rast :-P å såg er då ni gick förbi vid MQ :-) jag jobbar ju på Guldfynd, så det ligger på en tvärgata vid MQ nämligen :-)

Resten av min helg har spenderats på balkongen och på lite utflykter med pojkvännen :-)

Hoppas ni har lika fint väder uppe i norr nu som vi har här nere, är ju super igen, efter det dimmiga som va i söndags :-)



Kram!

Mia

Haha nää men jag stod där me yoggi i handen o skulle få springa för o hinna ifatt er, iom det ändå är en liten bit, haha så de skulle ju känts lite töntigt! :-P hade precis innan funderat på om jag skulle gått en runda nedåt stan men ångrat mig, hade jag inte gjort det så hade jag ju mött er i hörnet :-P Typiskt mig!



Kram!

2009-04-14 @ 18:12:59
Hemsida: http://mimod.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...