God morgon!

[ 2009-04-17 ][ 09:04:16 ]



God morgon sötisar! Det harit en helvetes natt till. Jag är så trött så jag helt seriöst skulle kunna gråta. Höll på att börja göra det i natt när katterna höll på och jävlades.... Jag har gick och la mig 23 och somnade ca 23.30, sen strax innan 3 började Gizmo jama och skulle ut. Han är inte svår att få tyst på, det är bara att ta bort honom från dörren. Sen kunde jag såklart inte somna om, som vanligt. Strax efter det så började Wilma. Och hon höll på ända till 6 och jag kunde inte somna förren 6.30. Så mellan 2.50-6.30 har det inte blivit någon sömn alls för mig.
Hjärtat kunde i alla fall somna till mellan Wilmas attacker (han snarkade minsann!) men jag kunde bara inte somna. Det var någon gång som jag höll på att börja somna, men så började Wilma igen.

Visst verkar jag ha helt underbara nätter?
Jag vet snart inte vad jag tar mig till. Ska testa att sova med öronproppar så får hon klösa sönder lägenheten bäst fan hon vill. Annars kommer jag nog strypa henne och göra en Davy Crockett mössa av henne om jag inte börjar sova med öronproppar.

Yeeeeahy vilka glada och uppåt morgoninlägg jag har! ;)

Kommentarer
Agnieszka

den dagen du kommer få barn kommer du klara dig galant, för så som du berättar om nätterna, så upplevs småbarnsnätterna med!

kramar

Madde

Det där är som sagt SUPER träning inför dagen ni får barn :D Tack för infon om skolor förresten.. ska kolla upp den i bromma. Kram

2009-04-17 @ 11:07:05
Hemsida: http://maddes-cali-dreamin.com/
Angela

Saknar dig gumman :) vore kul att ses snart ;)

2009-04-17 @ 11:19:33
Hemsida: http://www.shingela.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...