Sweet.

[ 2009-04-19 ][ 18:16:36 ]



Yo sötisar!
Har ni haft en underbar söndag? I really hope so! Min söndag har varit lugn & sköööööön (förutom utbrottet på bilen i morse), det är så otroligt att för en gångs skulle få bli omhändertagen istället för att bara ta hand om alla andra.
Jag filmade lite innan jag åkte och fixade håret och har filmat lite nu efter så jag tänkte sätta ihop en v-blogg och lägga upp här, men det får bli i morgon eftersom jag såklart glömt kabeln på salongen. =S

Nu ska jag ta chansen att äta lite kakor innan helgen tar slut ;)

Kommentarer
Linda

Hej bruden! =)



Jorå, lite slemmig är jag än.. Hehe.. vill du gå bakom busken i stora parken och se efter? ;) Haha.. Annars rullar det på. Mkt på jobbet så allting bara snurrar i huvudet..



Hur är det med dig och R då? Jag hoppas det löser sig med bilen för när sånt krånglar är man alltid helt grinfärdig. För jag fattar ju ingenting om nå såna saker. =)



Ha en fin söndagkväll med kakorna! KRAM!!

Anonym

Meh, läste det efteråt ju :S

2009-04-19 @ 22:31:12
Hemsida: http://sandish.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...