Supersugen på något crazy!

[ 2009-04-06 ][ 20:01:51 ]



Jag märker att jag har stått och jobbat med "vanliga" frisyrer i ett år nu, jag är grymt sugen och grymt taggad att få göra något helt crazy!
Jag har lite projekt som jag skulle vilja utföra och då kommer jag behöva modeller, och dessa modeller måste vara MODIGA.
Här snackar vi galna (dock snygga) frisyrer och coola färger.  Modeller som känner att nej-men-jag-vill-behålla-mitt-långa-hår-och-jag-vill-bara-färga-min-blonda-utväxt, de kan stanna hemma för de har jag ingen som helst användning för!

Vi får väl se när jag ska börja ragga modeller och utföra mitt projekt ;)




Jag är ganska så less på mig själv och mitt hår just nu. Jag blir väldigt "hemmablind" på mitt hår och jag blir snart galen. Jag måste göra något med det. Jag både vill ha det långt men ändå så vill jag klippa av det. Jodå jag är lite schizo.
Jag tror jag ska boka in tid hos någon annan frisör i Mora för att få lite perspektiv på mitt hår. Ett annat alternativ är att nästa gång jag är i Sthlm så bokar jag tid hos tex Tomas Edlund! Why not? Frågan är bara hur lång väntetid de har på tider ;)

Jag kräks snart på mitt hår.


Kommentarer
Petra Bloggar

jag har modellat en del och bland annat för goldwell, dem klippte av mitt naturligt blonda, midjelånga hårsvall och gjorde en variant av den övre bilden, fast från örona och fram var håret oreange och resten bakåt var lila! sen var det spretigt åt alla håll! det var min livs mardröm och jag har sällan gråtit så mycket haha! men personer som min syster skulle passa mer än bra hon är alltid glaen i kul hårstilar, tyvärr bor hon i götet om man ser det från att du bor i dalarna! uj vad jag babblar! haha!

det jag vill ha sagt är att man måste vara modigare än vad jag var haha! :D



Massa kram

Anna

Cool färgning. :P

2009-04-06 @ 20:39:20
Hemsida: http://jernpiller.blogg.se/
Nina

Haha, kanske jag borde ta mig över potten (kvarken) och leka modell åt dig ;) Skulle faktiskt vara lite sugen på en radikal förändring, men o andra sidan så säger alla jag passar så bra i nuvarande frisyr.

2009-04-06 @ 21:47:56
Hemsida: http://niini.blogg.se/
Tess · Stylish-B.se

Den bilden med det långa crazyhåret hade jag fan inte sagt nej till =) FAN VA COOLT!!!

2009-04-07 @ 06:13:57
Hemsida: http://stylish-b.se
Tomas Edlund

Nu kan du gå in och läsa mer om att vara min modell på TV 4, Efter Tio!:)

Anonym

vågar man ställa upp:-P maria jag måste göra nå roligt med mitt hår när våren nu är här.. kan du ge mig nått tips. nåt lite crazy ´med löshår eller någe.

2009-04-07 @ 12:25:30
Hemsida: http://nightis.blogg.se/
Linda

Cool den korta frissan och färgen va=)!. Lycka till med jakten på hårmodeller, synd att du inte bor i Karlshamn för då kunde jag ställt upp, trött på mitt hår jag med;). Ha det gott.

2009-04-07 @ 16:43:45
Hemsida: http://skogsmulla.bloggagratis.se
Anonym

jag kan färga å så hur som helst bara jag får längden kvar. krams

2009-04-08 @ 16:30:03
Hemsida: http://nightis.blogg.se/
Marie

Jag gillade färgerna på hon med långt hår !! Du vet att jag alltid finns här för dig om du behöver ett hår o jobba med. Vet att det inte alltid passar..... men vill du så finns jag!! ha en bra kväll o en glad påsk// Marie

2009-04-08 @ 16:49:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...