Sunny day.

[ 2009-04-11 ][ 16:36:19 ]



Åh det är så otroligt härligt väder här i Blekinge! Jag har suttit ute i solen i flera timmar i t-shirt och bara njutit.

Jag hoppas ni har lite tålamod med mig och fortsätter läsa bloggen nu när jag är på semester, det blir inte riktigt lika mycket bloggande som när jag hemma, dock kommer det bli en hel del MMS bloggande. =)

Igår var jag, Robert, Andreas, Jenny och Niclas på Harrys (gamla Lorden) och åt och drack lite öl. Jag käkade Club Sandwich och jäklar så gott det var! Jag blev verkligen glatt överraskad! Det var hur mysigt som helst och vi skrattade en hel del. =)
Det så roligt att det är så många som vill träffa oss/mig när vi är här, tyvärr har vi inte riktigt tid att träffa alla eftersom vi vill ha lite tid tillsammans med hans familj nu när vi är här.

Idag var vi ned på stan en sväng och kikade lite, och som jag skrev innan så hittade jag ett par überbilliga trädgårdsstolar som jag ska måla vita. Det kommer bli så himla fint på altanen!

Kommentarer
Elin

Det har varit riktigt härligt väder idag!! :) Känns i ansiktet nu, haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...