Skit skit skit!

[ 2009-04-19 ][ 09:45:14 ]



Fan fan fan fan!
Igår startade inte vår bil, det lyste när vi vred om men sen hände inget mer förutom att det var ett skarpt tickande från motorn. Tick-tick-tick-tick-tick. Vi testade att starta den med kablar och det gick inte heller.
Och idag när Robert ska försöka starta bilen så kommer han inte ens in i bilen! Det funkar varken att öppna den med knappen på nyckeln eller manuellt. =S
Skit skit skit!


En gammal, inte alls omgjord bild på mig från förra sommaren ;)

Vilda Matilda kommer och hämtar mig vid 11, hon och jag ska fixa varandras hår, ska bli grymt skönt! Jag ska behålla min kalla beiga färg men så ska jag lägga i vita slingor för att få lite liv och rörelse i det, sen vill jag klippa en frisyr. För som det är just nu så är det långt, rakt och bara hår. Ingen frisyr what so ever.
Valborg ska jag i med löshår, har saknat att ha det riktigt långt och att ha mer "massa" i håret.

Vad tycker DU att jag ska klippa för frilla? =)

Kommentarer
Fanny

Ja, visst är det skönt.. ska köpa in ett sånt bad hade jag tänkt... =)

Anonym

låter som batteriet är slut. den behöver inte alls starta med starthjälp om man har ett helt tomt batteri. så prova att stoppa i ett annat eller låna grannens! :)Kramar

2009-04-19 @ 11:05:28
Anna

Fasen vad bilar är skit! Sååå tråkiga pengar, de ska f-n ba rulla, och helst utan bensin.

Kört sönder mina sidospeglar så de måste bytas... morr



Fortsatt go söndag på dig!

2009-04-19 @ 16:06:23
Hemsida: http://anniebauk.blogg.se/
johanna

HHAHAHAHAHAHAHA jag dör av skratt, du är så rolig gumman!

2009-04-19 @ 17:59:44
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/
Anonym

haha va cool!

2009-04-21 @ 10:49:19
Hemsida: http://KarinOlofsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...