oh my-oh my-oh my! =S

[ 2009-04-28 ][ 09:04:33 ]




Sommaren 2007.

Shit-shit-shit-shit!
Jag har sån träningsvärk så jag tog mig knappt ur sängen, fick lov att rulla över kanten för att ta mig upp. =S Vad har jag gett mig in på? Varför måste jag alltid ge 100% när jag tränar?
Vi får väl se hur det går idag, om jag kommer klara att gå omkring i salongen. Böja på benen kan jag ju fetglömma, så tappar jag något får Sophie plocka upp det. Haha.
Jag måste ta mig ned för trappan för att komma till bilen och sen måste jag ned för trappan för att ta mig till salongen.
Jag fasar.
Kommer få lov att hålla i mig i räcket som en pensionär. Gosh....

Som sagt, i morgon kommer jag nog
 behöva rullstol för att ta mig någonstans! =S

Kommentarer
Jessica

Sv: Ja, allt är bra med mig! =) Med dig då? (förutom träningsvärken hihi)



Det är ändå liiite skönt med träningsvärk, då vet man att man har gjort ett ordentligt pass! =D



Kram kram

johanna

jag är hemma! :) absolut fika!

2009-04-28 @ 10:26:36
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/
ems

alltid lika snygg, du :) hoppas allt är bra med dig sötnos! kraaaam

2009-04-30 @ 13:03:11
Hemsida: http://foreverems.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...