Obehagliga drömmar.

[ 2009-04-09 ][ 08:22:40 ]



I morse hade jag en riktigt obehaglig dröm, en som jag har haft förut. Fast denna gången var den lättare att drömma för den ändrades till det bättre vilket inte mina återkommande drömmar brukar göra.

Jag drömde att jag hade en psykopat efter mig som gick in i min lägenhet varje natt när jag sov och ändrade om, tog grejer, förstörde andra saker, kröp under min säng när jag sov där osv enbart för att psyka mig. Jag visste att han ville skada mig, döda mig och i drömmen är jag helt livrädd för honom.
I vanliga fall brukar jag bli terroriserad tills han tar livet av mig men denna gång trädde räddande änglar in, ett par vänner till mig tog honom när han var i min lägenhet och de försökte döda honom.
Som i alla skräckfilmer så gick det såklart inte att ta död på honom!
Men denna gång höll de ändå honom i schack så jag visste var han var hela tiden.
Så tack och lov blev den drömmen mindre skrämmande, vilket den verkligen inte brukar bli i vanliga fall! =S

Usch, drömmar är så galet obehagliga! =S Faktum är att det är sällan jag har behagliga drömmar, det är mest mardrömmar jag drömmer. Creepy....


Kommentarer
jess

huua! Obehaglig dröm!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...