Någon som vill ha en katt?

[ 2009-04-15 ][ 09:14:20 ]



Idag ser jag banne mig inte fräsch ut!
Jag har vår älskade katt att tacka för det. Hemma hos mamma har hon betett sig exemplariskt, och här hemma är hon rena djävulskatten. Hon har klöst, krafsat, jamat och haft sig hela natten så jag är helt slut, har riktiga ICA-kassar till påsar under ögonen och har sjukt ont i huvudet.
Det är sådana här gånger jag bara har lust att skänka bort henne.
Blä.

Jag hade tänkt att jag skulle börjar mitt nyttiga liv idag, så till frukost hade jag planerat en vitaminspäckad smoothie men vi orkade inte åka och handla igår efter att ha kört hela vägen från Blekinge (7-8 timmar).
Så jag får nöja mig med sketna rostade mackor med messör på och te.

Nu frukost, sen skadehantering = försöka få ned påsarna och försöka se ut som en människa igen!

Kommentarer
Annica

Känner igen det där. Vår katt är precis likadan, fast dygnet runt. Det är lite försenade marskatter kan man säga. Men det går över snart tydligen. =o)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...