Mobbing i Twilight gänget?

[ 2009-04-29 ][ 21:53:58 ]



Till alla ni som är Twilight fans (finns ju en del, så jag tänkte skriva det här till er)
Så här står det:

Inspelningarna har bara pågått några veckor, men Robert har redan tvingats förneka rykten om att han träffats i huvudet av en bit flygande metall och att hans ständiga kroppsodör får teamet att vilja kräkas.
"Jag duschar visst" insisterar en skamsen Rob.
Med fem nya hunkiga skådisar (Chaske Spencer, Alex Meraz, Bronson Pelletier, Kiowa Gordon och Tyson Houseman) på plats för att spela hans karaktär Edward Cullens ärkefiender har Robs ego fått ytterligare stryk. Och fansen gillar sitt nya ögongodis.
"De här killarnas liv kommer förändras", säger Rene Haynes som är castingansvarig. "De är stjärnor nu."
Och där Rob är en klenis (han hatade att spela in baseballscenerna i Twilight) har de nya skådisarna så mycket mer att komma med.


Här är ett stycke om stunten osv, så jag lämnar det och fortsätter nedan:

Robert, som verkar ha gett upp hoppet om att det ska bli något mellan honom och Kristen, lär knappast bli gladare av att hans kollega Kellan Lutz (Emmett) driver med honom offentligt, och snackar om hans raggningsknep i radio. 
"Han har tics för sig när han känner sig blyg", förklarar Kellan. "Han sänker blicken, och tjejerna älskar det." 

Avis månne...?

Och allt verkar till slu ha blivit för mycket för den osäkre Rob, som tidigare kritiserats för både sitt utseende och sin kyssteknik. 
"Hans status som falnande stjärna gör honom orolig" säger en insatt källa.


Ryan Seacrest uttalande om Robert Pattinson till Kellan Lutz i i amma program som de snackade skit om Robs raggningsknep.
"Rob må vara huvudpersonen, men du är den snyggare Cullen"

Verkar som Robert är lite av en hackkyckling..?
Så vilken är er favorit? Robert eller Taylor?

Jag tycker den här Twilight hysterin är lite rolig, men jag kan förstå varför den har uppkommit. När vi var i Borlänge såg jag flera som hade Twilight t-shirtar där det stod Team Cullen eller Team Wolf pack osv.


Kommentarer
Wysteriia

svar: Det är ju det! :/ Finns väl många "modeller" o "fotografer" men inga "riktiga" liksom :P Om du förstår hur jag menar, haha :D



Intressant, jag är ju världens twilight tönt. Köpte filmen idag ;D haha.

Elin

Jobbigt :/ Händer idag då? :) kram

2009-04-30 @ 09:43:51
Hemsida: http://ellee.devote.se
Spunken

TEAM CULLEN!!

2009-05-01 @ 00:03:05
Hemsida: http://zphanky.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...