Jag är ganska imponerad av mig s

[ 2009-04-14 ][ 11:03:44 ]



2e0c7c2ec93a3111defb3586792b4426.png

Jag är ganska imponerad av mig själv, jag har ätit hamburgare för första gången på över 10 år! Och inte blev jag ett dugg illamående som jag brukar heller! =) Det är nämligen så här att för många år sen åt jag hamburgare och fick sådana äckelbitar så jag höll på att kräkas och efter det har jag inte ätit hamburgare, jag har fått gåshud bara av att titta på dem. (Japp, jag är superlöjlig vad det gäller mat!) Så det här var en premiär för mig och jag måste säga att det var inte helt äckligt. =)


Kommentarer
sandra

oj 10 år! det var bra länge du!=) hehe

Ann

Psst, du som är frisör, vet du hur mycket avfärgningar sliter på håret?

2009-04-14 @ 16:16:19
Hemsida: http://kykyri.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...