Hur ska detta sluta?

[ 2009-04-27 ][ 21:34:49 ]



Jag är fortfarande helt mör efter träningen och kan knappt gå =S Jag misstänker att det är ännu värre i morgon och värre ändå dagen därpå. Herregud jag kommer behöva ha rullstol för att kunna röra mig.

Vet ni? =p I helgen kommer min
älskade kusin hit och hälsar på! =D Det ska bli roligt!
Jag håller på och funderar på vad vi ska hitta på. Att grilla, mysa, titta på brasor och ta det lugnt är givet, det kanske slinker ned ett glas vin/öl eller två, vem vet?

Vad ska ni hitta på i Valborg?

Kommentarer
jessica

Hello. min mobil dog och jag orkar inte gå sätta in den haha. Jag och Hanne kommer.. Jimmy tyckte det vart för dyrt med 800kr för 2 dagar. vist tycker jag det med men någonting ska man väl få göra? Vi kommer 21.40 på torsdag och åker hem på söndag kl 14.42 :) Ingen Tyson med.. kramis

jessica

går inte.. Hanne måste hem till Theo. bive jobbar ju

2009-04-27 @ 22:17:39
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
jessica

hehe jäjä.. ska vi sitta uppe hela nätterna hehehe nä, men nåt skojj kan vi väl hitt på :) skulle gärna vilja ha mitt hår fixar om du pallar. min utväxt har jag tonat en gång själv. stog inte ut.. men nu e de borta igen :s

2009-04-27 @ 22:21:02
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Charlie

Ska åka hem till Mora och ha min 25-årsfest med mumsig mat och vin tillsammans med familjen och mina vänner!

Grattis i efterskott förresten. Hoppas du hade en mysig födelsedag:)

2009-04-28 @ 08:18:03
Hemsida: http://charliieee.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...