Gravid ninja!

[ 2009-04-24 ][ 08:47:03 ]




Fotograf: Thomas Tjäder
Make up: Jennifer Håkansson
Modell: Jag / Catwalkqueen

Jag drömmer konstiga drömmar.
I natt har jag varit höggravid. Och så snackar vi stor och tung! Jisses, om det är någonstans i närheten av hur det verkligen känns så kändes det som att ha bly i magen! =S
Ändå skulle jag leka ninja och åka vattenrutschkana med mera.

Nej jag är inte normal, har inte påstått det heller ;)

Förresten, jag har numera
Twitter (måste ju testa, eller hur? =P) så ni kan ju kika där efter korta updates om vad jag gör! =) ----------------------------->

Nu frukost, mums!

Kommentarer
Anonym

Synd att höger öga (ditt vänstra) inte har samma kontakt som andra. Annars fräckt

2009-04-25 @ 19:16:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...