En fikastund.

[ 2009-04-03 ][ 15:38:55 ]




Sötis, lillkråkan & jag
 

Jag & lillkråkan


Åh vilken härlig dag det har varit!
Jag hade en kund i morse, sen stängde jag faktiskt igen för dagen, tyckte jag behövde få lite tid av. Så vid 11.30 mötte jag upp Johanna, Patrik, Molly och Daniel på stan, jag och Johanna satte oss på Helmers för en fika medans killarna fortsatte vidare med lilla Molly. Shit så mycket vi hade att prata om trots att vi träffades för mindre än en vecka sen och uttömde vissa ämnen, men det finns alltid mer att prata om med Johanna!
Det var riktigt mysigt och det kändes grymt konstigt att inte vara i salongen! Va, jag arbetsnarkoman, vad menar ni? ;)
Jag hoppas att det blir fikadags snart igen med min sötis. =)

Jag är vit, vitare, vitast så jag ska ta och sola lite i helgen tror jag! =S Jag har faktiskt aldrig varit så här vit innan, det är helt sjukt... Känner mig nästan sjuk när jag ser mig själv på bild? =S
Jag = vit som Alvedon.

People, idag har jag faktiskt haft lite liv, vågen för mig! =)


Kommentarer
hilea

hihi... ja det är lite synd om dom... ;) mina bägge små liv är honor nu så den ena e steriliserad och den andra ska få bebisar en dag innan hon blir steril=)



Härligt att ha lite tid med sig själv=)

Karin

Hejje

Har e allt toppen!

Njuter av varmen i thailand :)

Hoppas du har det bra!

Kram K

2009-04-03 @ 17:03:16
JOHANNA

tack för idag! vi måste fika snart igeeeen!!! puss från oss, vilken mysig kväll ni ser ut att få. :)

2009-04-03 @ 21:21:14
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...