Blev inget Falun! =(

[ 2009-04-08 ][ 19:32:17 ]



Det blev inget Falun för oss för när vi kom till Garsås så insåg jag att vi skulle bli sen så jag ringde till säljaren men han sa att det är nästa vecka vi skulle träffa honom!
Vilket inte alls är sant eftersom jag uttryckligen bekräftade 8 april 16.00 och han sa ja! Men nejdå men det hade han såklart inte sagt. Jag bekräftar ALLTID en bokning, oavsett det är på salongen eller med en säljare för att det inte ska bli något missförstånd. Så det blev till att vända och jag sa det till honom att det var ju tur att jag ringde då så jag inte hade ringt när vi var halvvägs till Falun, och vet ni vad jag fick för otrevligt svar?
"-Det finns inget jag kan göra åt det nu, du får acceptera att det är så här!"
Öh ursäkta? Jag har inte med ett ord sagt att jag inte skulle acceptera det, jag tyckte bara att det var tur att jag ringde när jag ringde så vi slapp åka längre förgäves!
Ni anar inte vilket besvär vi har gått igenom för att få till den här dagen. Jag har bokat bort massor med tid som jag hade kunnat ta kunder på och har stressat och min syster har fixat barnvakt, mamma har åkt till Mora i onödan och de har fått stressa som gnur för att hinna. Och så blev det inget, besvikelsen är stor vill jag lova!
Behöver jag ens säga att det inte kommer bli det klädmärket? Nej förbannad som jag blev av hans otrevliga uppträdande så ringde jag till ett annat klädmärke.
Otur för honom att han just förlorade en kund!

Så jag åkte hem istället och hjälpte hjärtat att städa och sen lagade jag lyxmat mitt i veckan. Jag lagade plankstek med både beasås och svampsås, MUMS!
Jag kände det att jag ville ha en one-on-one middag med lite mys innan vi åker ned och ska umgås intensivt med hans familj. (vilket jag älskar)  =)

Så nu ska jag gona ned mig med en bok och bara ta det lungt för i morgon blir det en lång dag med massor med kunder och på fredag åker vi grymt tidigt (typ 6 eller så? =S)

Oj oj det har blivit många inlägg utan bild nu så jag hoppas ni har tålamod att läsa. =)
Summsummarum för idag = Säljare kan vara riktigt otrevliga pain in the ass och det har varit en smått jobbig dag ;)

Kommentarer
Wysteriia

Jag finns i zap models register, dom har dock inte gett mig några jobb alls så överväger att söka mig vidare :P tror inte dom är så speciellt stora.



trist att det inte blev något falun! :/ vad jobbade han för?

milla

Hur gör du plankan?? Nyfiken. Hoppas klänningen hamnade rätt, nu måste jag fixa en annan =( tråk. vill du fixa till mig nån dag? förnya mig helt?

2009-04-09 @ 20:55:02
Hemsida: http://yoodina.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...