Blekinge på fredag!

[ 2009-04-07 ][ 14:10:09 ]



Bara så där kom jag på att det är ju flera röda dagar nu i påsk så jag ringde till hjärtat och frågade om vi inte skulle passa på och dra ned till Blekinge eftersom jag inte varit där på så länge och jag saknar dem där nere!
Han var såklart på, så på fredag åker vi. =P Ska bli så roligt att åka dit och jag hoppas verkligen att Malins bebis har bestämt sig för att komma ut så jag får träffa honom! =)
Jag tänkte se om
Tjäder-mannen vill leka någon dag och skapa fina bilder med mig, sjukt sugen på att plåta igen! Om inte han har tid så ska jag nog se om någon annan är sugen =P

Kommentarer
Thomas Tjäder

Japp.. Det ska vi kunna rodda med =)

Enda jag har bokat är en middag på lördag tror jag att det var. Ska kolla med Jennifer med.

Du är sugen på nåt extrem lite utöver det vanliga va? =)

2009-04-07 @ 16:37:02
Mia

Blekinge (Karlshamn för att vara exakt) låter ju bra! Det är himla fint väder här nere nu ;-)

Skulle du få en stund över för lite fika, så får du hojta till ;-)

Kram (fd. modigh.webblogg.se)

Malin

JA!!! Vad roligt att ni kommer ner!!! =D. Hoppas också att bebis tittat ut då om inte annars får du komma och krama på mig =P.

2009-04-07 @ 18:29:50
Hemsida: http://www.sessanmalin.blogspot.com
Sandra

Ja Blekinge är väldigt vackert =)

2009-04-07 @ 19:43:40
Hemsida: http://lifeofzaroo.blogg.se/
Anonym

skulle inte ni spara pengar till resan?

2009-04-07 @ 21:49:30
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...