Salongen blir mer hel.

[ 2008-09-30 ][ 21:49:57 ]



Idag har Sofia haft in sina grejer i salongen, och det känns riktigt bra. Det känns som att salongen blir mer och mer hel. Och det känns varm och riktigt i mig, ja mysigt.

Jag hoppas att jag kan gå fler utbildningar snart så att den blir helt och hållen komplett. Min vision att det ska finnas det mesta (allt?) i salongen. Frisör, naglar, ansiktslyft, håltagning, ansiktsbehandlingar, vaxning, massage osv. Att man ska kunna gå till ett enda ställe och kunna få allt.

Hur som helst. Ni vet att det går att boka in sig hos henne redan nu, att ni inte behöver vänta till på fredag, eller hur?

Kommentarer
sandra

Mina trollkonster funkade lite i varje fall ;-)



Såg du att Yves har en massa prover för 15 kronor, är ju bra om man är sugen på att testa nått.

Jess

jag vill se bider på nagelhörnan sen:)

2008-10-01 @ 10:59:22
Hemsida: http://princessjess.blogg.se/
Anonym

vill se bilder på inflyttningen =)

2008-10-01 @ 18:09:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...