Radioreklam!

[ 2008-09-16 ][ 15:38:28 ]



Åh ni skulle bara veta vad jag och Sofia har varit med om för spännande idag! =D
Eftersom Sofia snart ska börja så bestämde vi oss att vi vill ha radioreklam, så vi gick bort till Mora Närradio där vi tänkte annonsera, och sa att vi ville ha reklam. Så vi satt oss ned runt ett bord och började spåna, och jag och Sofia tänkte att det var ju skitbra, vi sa vad vi ville ha i reklamen och de fixar ihop någonting.
Riktigt så gick det inte till. Eller jo, vi fick bestämma vad vi ville ha i reklamen och så säger de att de tyckte vi skulle prata in istället för någon extern eftersom det blir mycket mer personligt då. Så vi sa att visst vi kan testa, och blir det inte bra så får de sy ihop något istället. Sen trodde vi att det bara var att gå hem och förbereda oss på hur vi skulle säga osv. Men icke! De tyckte att vi skulle köra igång på en gång! =S Hjääääälp! Jag och Sofia skiitnervösa på en gång. Och när jag blir nervös så pratar jag som en kulspruta, så Noppi (som killen som sköter all inspelning osv kallas) fick säga åt mig att prata långsammare och Sofia att speeda upp lite. Det lät ganska så hyfsat tillslut i alla fall och senare idag ska han skicka förslag på lite olika musik osv, så det kommer kanske bli klart redan idag =D

Jag har aldrig pratat "i radio" förut så det var verkligen en upplevlse och nu efteråt så måste jag säga att det var ganska så roligt!

Den 29 sep börjar i alla fall vår reklam att spelas runt om i Mora, Orsa, Älvdalen, Rättvik och Leksand.

Kommentarer
Agnieszka

Vad häftigt=) Vilken radiokanal kommer det sändas på då.... du kanske kan lägga ut det här på bloggen sen så vi andra som inte bor där oxå kan få höra!

kram

Alexandra

Fräckt !!

Synd att jag inte kan höra det i Lund- nåja, du får länka om det går´´

2008-09-16 @ 16:53:13
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Emelinda's blogg

Fan va häftigt :P

2008-09-16 @ 18:10:37
Hemsida: http://emelinda.blogg.se/
sandra

Vad roligt !!!! Ja du får länka reklamen om det går eftersom jag här i stockholm oxå vill höra den.





2008-09-16 @ 19:29:38
Hemsida: http://sandrasfamily.blogg.se/
sandra

Hihihi det blir coooolt det!! =D

2008-09-16 @ 21:06:14
Hemsida: http://alellah.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...