Några utmaningar.

[ 2008-09-26 ][ 10:34:40 ]



Jag har fått några utmaningar, men eftersom jag har varit värdelös på att blogga de senaste veckorna så har jag inte gjort dem ännu,men nu kommer de!

Jag blev precis utmanad av 
Sofie. Här kommer alltså 7 sanningar om mig som ni kanske inte visste om ;).

1. Jag tar på mig alldeles för mycket att göra, sen hinner jag knappt ha ett liv pga det.
2. Jag har träffat Backstreet boys och fick deras autografer samt har festat med Westlife på NRJ Radio Awarads efterfest. *vågen, eller inte...*
3. När jag läser "ser" jag boken som en film i mitt huvud.
4. Jag är rädd för en hel del, men utmanar mig själv för att döda rädslan.
5. Jag har opererat mitt öra två gånger när jag var lite pga pärlcysta.
6. Jag har varit med i Hänt Extras vimmelbilder med min mormor pga att en fotograf kände igen mig från MIss Hawaiian Tropic tävlingar jag varit med i.
7. En rädsla jag aldrig kommer komma över är min rädla för djupa vatten.. =S
Jag utmanar alla som vill att göra denna.

Okej, det blev lite löjliga grejer om mig, men det är ju så svårt att komma på något =P

Jag fick även en utmaning från Mittego.

Fem saker i min frys:
* Kyckling
* Köttfärs
* Bröd
* Älgkött
* Pommes

Fem saker i min garderob:
* Kläder
* Skor
* Väskor
* Smycken
* Ingen grej, men en himla röra =S
Fem saker i min handväska (just nu):
* Plånbok
* Jobbnycklar
* Läppglans
* Pennor
* En massa skräp

Fem personer jag utmanar:
* Alexandra
* Syster
* Angela
Sofia
* CityGirl


Kommentarer
CityGirl

Haha ska ta tag i den sen. Hoppas du mår bra och att helgen blir super.



kramar.

Emelie

Hänt Extra med din mormor, haha vad kul!!! Jag är också väldigt obekväm med djupa vatten, särskilt om man åker båt på Siljan och de andra i båten sitter och pratar om hur djupt det är, nästan så man vill springa över vattnet i land... Kram på dig!!!

2008-09-26 @ 13:54:56
Hemsida: http://emeliepernille.blogg.se/
Alexandra

Aha :D Vad skoj.. jag antar utmaningen (tyvärr för andra gången- men dock)

2008-09-26 @ 14:42:14
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...