Massor med härliga paket blir det! =D

[ 2008-09-17 ][ 17:28:04 ]



Igår fick jag ett härligt paket från ClazzyFashion, min nya sponsor, med en massa kläder och ett par sjukt söta skor =P Och idag fick jag ett paket från Yves Rocher med en massa härligt smink och hudvårdsprodukter som jag tävla ut och några som jag ska testa!

Och för några veckor sen så fick jag några paket, från Nea of SwedenDepend, Ericssontrading, Puss, Bergarelaxen och ett stooort från Rosenserien.
Tyvärr måste jag ju hålla upp med Rosenserien just nu eftersom jag verkar ha utvecklat allergi för något och läkarna vet ju inte för vad.

Så som ni förstår så har jag en hel del att tävla ut till er!

Självklart ska jag visa bild på det hela senare =)

Kommentarer
Ann

Tackar :)



Nah det har inte kommit än, men postförsändelsen här ute i min skog är alltid lite seg så det är inte förvånandsvärt om man får vänta ett par extra dagar :)

sofia

Hejsan, vilken fin blogg du har och vad fin du är!



Jag ser att du är modell. Och jag är sugen på yrket, har du några tips om man man kan vända sig om man är sugen på att börja lite smått?



Jag ska gå en liten modevisning i helgen i skrapan i stockholm men jag tror inte det kommer leda någon vart precis.

Kom gärna med tips! Och svara gärna i min blogg, det vore lättast=)



Kramar Sofia



2008-09-17 @ 17:46:03
Hemsida: http://sofiakj.blogg.se/
Alexandra

UNderbart med sponsorer :D

2008-09-17 @ 20:16:02
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Agnieszka

Ohh så trevligt med tävlingar, jag kommer helt klart vara med och tävla! VAnn ju hos dig förut, så jag tänker minsann vinna nu med!

Kramar

2008-09-18 @ 07:40:36
Hemsida: http://agnieszka.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...