Home at last.

[ 2008-09-27 ][ 20:12:37 ]



Jag är hemma iaf, har varit det ett tag men jag har läst en stund och käkat chips. Och nu är jag trött, skittrött rent ut sagt.
Det blev bra mycket mer handlande på IKEA än vad jag tänkt mig, hade en lista med ungefär 8 saker och kom hem med mycket mer än 8 grejer, men så är det väl alltid? Jag shoppade faktiskt lite på Gina Tricot också, tycker jag är värd det.
Men nu är det slut på shoppandet, nu behöver jag alla mina pengar till att betala tråkiga räkningar och sånt =S
Självklart glömde jag att jag ens hade kamera med mig, så jag tog en enda bild och det är på min vagn inne på IKEA. Spännade, eller hur? ;)

Bilder på kläderna från Gina kommer sen.
Shit nu ska jag lägga mig i sängen och bara vara... Mmm så skönt =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...