Hairdesign by Magenta

[ 2008-09-12 ][ 17:17:02 ]



Vet ni hur fantastiskt det känns att känna sig så otroligt förväntansfull över vad hösten/vintern har att ge för mitt företag? Jag har så himla mycket ideér som ska verkställas, mer planer som ska göra upp och allt ska såklart gå i lås. Men det tror jag inte är något problem.
För mina ideér är något som inte finns här sen förut, ingen har utfört dem här förut men alla kommer nog tyvärr apa efter en hel del av de sakerna jag ska göra. Men jag var först och de är det som räknas eller hur? ;)
Jag nästan vibrerar efter att få berätta för er vad jag ska göra, men tyvärr så kan jag inte det förrän allt är klart eftersom jag inte vill att någon ska sno mina superbra ideér.

Vet ni?
Detta kommer bli så sjukt bra.

Tills ni får veta så har jag i alla fall ett jättebra erbjudande på hårförlängning:
Klicka på bilden för att komma till min hemsida.

Kommentarer
Anna

Halloooo! Alltid bra med nya ideer!! Har du användning för en gammal sleten tandhygienist som mig? Hihih :) Har varit sugen på en hårförlängning förrut... fast jag vet inte om jag törs med mitt lilla hår.... sliter det inte? Kram å lycka till!

2008-09-12 @ 18:37:35
Maria

Svar till Anna: Haha nej tyvärr har jag inte det, iaf inte just nu =) Jag vet inte heller, men om du vill så kan jag titta på ditt hår om jag tror att ditt hår orkar bära hårförlängning? Det är bara att ringa mig eller skickat ett mess, fråga Karin om nummer. Kram och tack! =)

sandra

Oh yeah!!



Hahahaha.....nä det blev väl inte så mycket utdelat hahhaha

2008-09-13 @ 09:23:38
Hemsida: http://alellah.blogg.se/
Jess

jag skulle behöva byta mitt.. eller åtminstånde sätta om.. det har växt som 17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...