Dreams.

[ 2008-09-03 ][ 08:25:22 ]



Usch, känner att jag vaknade med huvudvärk. Måste bero på min otäcka dröm jag hade =S Jag drömde att en tjej försökte ta livet av sig bakom ett ödehus som jag, Robert och hans bror och kusin + deras tjejer från Bekinge råkade befinna sig i.
Vi var där inne och så råkade jag titta ut genom ett fönster och ser henne gå förbi, en goth tjej med svart och rosa hår, blekt ansikte, vet precis vad hon tänker göra eftersom jag och en annan räddad henne en annan gång från att ta självmord på samma plats. Så jag vrålade "NEEEEEEEEEEEJ inte igen!!" och sprang ut, kommer runt huset på baksidan oich där ligger hon med uppskurna handleder så jag försöker att hålla trycket på dem, och jag bara gråter och gråter. Jag sitter där och försöker hålla trycket med men mina fingrar som bara glider och blodet pumpar tills Robert och dem kom, då börjar äntligen blodet klinga av lite och vi kan få med henne till läkare.
Sen vaknade jag...
Men jag kan fortfarande se bilden framför mina näthinnor där hon ligger med tom blick och blodet forsar.

Det är läskigt när jag drömmer så där otroligt detaljerade drömmar, annars brukar jag mest drömma en massa konstigt. Som innan Robert väckte mig i morse och sa att det spöregnade så han fick lov att ta bilen, så drömde jag att vi fick lov att stoppa ett ställe som sålde förgiftat kött i Orsa, och bara vi visste att det var nedmalt alienkött och att om någon åt av det så skulle de också förvandlas till aliens a la ja just Alien.
Osv.

Förstår ni varför jag önskar att jag inte kom ihåg mina drömmar fullt så detaljerat var eviga natt?
Får ju må dåligt varje morgon eftersom jag alltid drömmer minst en mardröm per natt.

Kommentarer
Elise

hemska dröm :S det var ju rysningar i kroppen när jag läste det...

johanna

Fick du min mms häromdagen?

2008-09-03 @ 10:52:25
Hemsida: http://jas0n.blogg.se/
johanna

MITT* mena jag :)

2008-09-03 @ 10:52:42
Nina

Åå det är så jobbigt, jag drömmer också sådär hemska detaljerade drömmar, flera stycken varje natt, och jag kommer ihåg flera av dom.

Man vaknar och är helmysko. :S

2008-09-03 @ 13:16:24
Hemsida: http://ninawikizz.blogg.se/
Emelie

Men fy farao vilka trevliga nätter du verkar ha... =) Trodde inte att du skulle hämnas heller, men jag fick ju lov att kolla läget iaf. Det var nog mig du såg på Arn, visst var den bra? Kram

2008-09-03 @ 13:30:48
Hemsida: http://emeliepernille.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...