Dagens i-landsproblem. ;)

[ 2008-09-12 ][ 09:09:10 ]



Jag håller på och funderat på vart jag ska hämta ut mitt presentkort på 700kr på Gratisbio. Det är så många ställen jag vill ha på, men det känns som att det är bättre att bestämma mig för om jag hellre vill ha en systemkamera, en ipod, kläder eller vad jag nu vill ha och ta hela presentkortet där istället för att hålla på och ta någon 100lapp här och en annan där.

Dagens i-landsproblem ;)

Vill du också få lite i-landsproblem med vart du ska välja presentkort från GratisbioRegistrera dig här så får du 50 poäng i välkomstpresent + 25 poäng för att du värvas av mig. Välkommen in i i-landsproblem familjen! =)

Många tycker det är svårt att samla ihop till ett presentkort och jag får mail dagligen där de frågar hur jag gör så här kommer ett supertips från mig och det är att skänka 50 kr till WSPA via Gratisbio så får du hela 960 poäng, och tillsammans med dina 75 väkomstpoäng (960 + 75 = 1035 poäng) alltså är du uppe i ett presentkort på 300kr på en gång! Du har till och med börjat samla till ett till presentkort på en enda grej! Jag tycker det är ganska så jättefantastiskt =)

Kommentarer
sandra

Hahaha ja du, så kan det va

sandra

Ja hoppas det.



Ja dom har jag fått o jag har 1131 och står bara och stampar på samma poäng hela tiden nu.



2008-09-12 @ 10:57:09
Hemsida: http://alellah.blogg.se/
Elise

hm... då kanske man ska böja gå med där nu... har varit lite tveksam innan men nu kör vi hårt ;)

2008-09-12 @ 16:10:09
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/
Fia

Nu har jag äntligen registrerat mig:) Mina pengar tog slut på mob å sen har jag jobbat så jag har inte fyllt på den än:) Men det ska bli jättekul den 4:) Har aldrig gjort nåt sånt, så det ska bli riktigt spännande! Har du nån tid?

2008-09-12 @ 21:14:13
Hemsida: http://heavenlyme.blogg.se/
Annamellita

Roligt att du fått ihop poäng så du får ett presentkort! :) Själv har jag en bra bit kvar..

2008-09-14 @ 21:23:06
Hemsida: http://annamellita.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...