Vi var före!

[ 2008-10-07 ][ 21:53:40 ]



Jag läste på Blondinbellas blogg att salongen där hon går, har kommit på en sån bra idé med att ha förfest där man kan bli stylad i håret, naglarna fixade och sminkad, smutta på ett glas vin. Men vet ni vad? Just det! Den idén har jag och Sofia haft länge, och det erbjudandet har vi i vår salong.
Hur mysigt är det inte att kunna komma till oss innan man ska ut och få ett glas vin att smutta på, bli sminkad, naglarna fixade och håret stylat? Det är helt underbart, jag skulle i alla fall känna mig som en prinsessa. Det hade vi verkligen velat göra, men vem sjutton ska utföra det på oss..? Det är det som är nackdelen med att vara frisör/skönhetsterapeut ;)
Ni anar inte hur mycket ideér vi har för salongen, några av våra ideér kommer kommer ni se ganska så snart på stan, på bloggen, ja lite här och där ;)

Kommentarer
Alexandra

too much plugg...

Ulrica

Låter ju som en toppen idé. Helt enkelt en toppen start på party kvällen.

2008-10-08 @ 06:38:27
Hemsida: http://ullabella.webblogg.se/
Anonym

Kul =)

2008-10-08 @ 12:18:48
Anonym

GUD VAD KUL! hoppas det inte blir allt för DYRT! så man har råd att göra det också..



// En som bor i Mora men trött på alla dyra priser så man aldrig kan känna få känna sig vacker..

2008-10-08 @ 14:46:30
Liza

Låter som en kanon grej ju :)

2008-10-10 @ 00:36:34
Hemsida: http://shawti.blogg.se/
Patricia

vaa irriterande att andra ska härma! usch

2008-10-11 @ 04:47:06
Hemsida: http://shoelover.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...