Gamm-tanta!

[ 2008-10-31 ][ 22:59:49 ]



Alla verkar vara på ett sånt otroligt partyhumör denna helg, utom jag. Jag körde nog slut på mig alldeles förra helgen i Sthlm, tanta som jag tydligen har blivit. Fler partykvällar än 2 gånger per år är tydligen alldeles för mycket för mig.
Det enda jag vill är att ta det lugnt och vila, är så galet, gaaaalet trött. Ni vet, så där gammalkvinns tråkig-somna-framför tv:n-så trött så man är illamående trött. Typ.

Låter det nice? Jag byter gärna ;)

Well, anyway.
Från och med nästa vecka kan ni köpa lotter hos oss och vinna olika behandlingar.
Hos mig:
* Första pris: Klipp & färg
* Andra pris: Klipp & inpackning inkl. skalpmassage
* Tredje pris: Klippning

Hos Sofia:
* Första pris: Nagelförlängning inkl. dekoration
* Andra pris: Ögonfransböjning inkl. färgning
* Tredje pris: Färgning av fransar & bryn samt noppning

Lotter kommer att kosta den löjliga summan av 20:- och dragning kommer att ske fredagen den 19 dec kl 18.00 i vår salong. Tilltugg till kalaset blir glögg, must, pepparkakor och annat smått och gott.

Psst! Lotterna kommer ni såklart in och köper i vår salong.

Välkomna in!

Kommentarer
Patricia

känner igen mig.. jag e som gammal tant nu haha



du som är frisör, tror du att jag skulle passa i rött hår? jag vill ha en förändring!!

Alexandra

Fiffig och säljande idé !

2008-11-01 @ 00:31:31
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Marie

Vilken toppenidé - kommer in i morgon o köper lotter!! Ha en bra kväll // Marie

2008-11-02 @ 18:23:19
maria

Men uschdå! Du bor ju inte ens i Sthlm =P tråkigt!

2008-11-04 @ 00:48:13
Hemsida: http://mariamariscal.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...