En sjukt massa svammel..

[ 2008-10-03 ][ 23:00:53 ]



Jag är sjukt trött efter dagen, men såklart så går ju Underworld - Evolution så nu kan jag inte slita mig. Jag gilllar verkligen de filmerna som ni nog kanske förstod ;)
Dock skulle jag behöva sova för att se ganska så fräsch ut inför plåtningen i morgon, men som sagt.... *oooops*

Dagen har varit mycket trevlig måste jag säga, det har varit en del folk i salongen, kanske inte så många som vi hade handlat för men absolut en bra dag.
Det var riktigt roligt att Sofia fick göra en permanent fransböjning första dagen. Hon fick även sminka och noppa ögonbryn. Själv klippte jag en del folk och stylade dem för en fredags utekväll.

Jag ser verkligen fram emot plåtningen i morgon, det kommer bli ruskigt roligt och ni ska bara se vilka fina naglar Sofia har gjort som kommer visas på hemsidan! Jag är djupt imponerad. Vill också ha...

Jag har haft väääärsta whiskeyrösten idag, och ibland försvinner den helt. =S Stackars Sofia har gått omkring och sagt va? hela dagen eftersom min röst knappt hörs + att den är hes som s*tan. Skojigt värre att prata i telefon och att prata med kunder.

Jag avslutar med en bild innan jag svamlar iväg allt för mycket.


Modell: Jag
Fotograf: Tibor Lakatos

Kommentarer
Alexandra

Hoppas allt fortsätter på samma vinnarbana :D

Elise

värsta snyggebilden! ser ut som ett bröllopsansikte

2008-10-04 @ 13:42:44
Hemsida: http://lisessa.blogg.se/
Marika

Usch vilken jobbig vecka..Hoppas att fotningen går bra och att det blir lugnt nästa vecka så du kan bli kry o pigg..

2008-10-04 @ 16:14:08
Hemsida: http://marika79.blogg.se/
Angelica L

Fin bild :D

Ha en fin kväll!

Kram

2008-10-04 @ 19:59:19
Hemsida: http://angelicalarss0n.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...