Gräsänka och julskyltningsöppet.

[ 2008-11-28 ][ 09:18:16 ]



God morgon! Sovit gott? =)

Shit jag blir gräsänka hela dagen idag, alla bara överger mig ;)
Sofia ska jobba på ICA och Robert ska ut och käka direkt efter jobbet, med jobbet och efter det ska han kolla på hockey med några jobbarpolare.
Och vad ska jag göra då? Tjaaa... Första jag hitta ett sätt att ta mig hem efter jobbet eftersom Robert måste ha bilen, sen ska jag sitta hemma för mig själv och bara glo.
Sounds like a great evening, huh? ;)

I morgon ska jag och Sofia fixa och och bege oss ut på stan och sälja lotter till vårt fin-fina lotteri och på söndag har vi julskyltningsöppet mellan 15-18 så då är ni välkommen in och hälsa på oss! Vi kommer bjuda på glögg, pepparkakor, ha fina erbjudanden och lite sånt smått och gott.

Välkommen in!

Kommentarer
Alexandra

Mysigt värre--- gott med pepparkakor !

Alexandra

Mysigt värre--- gott med pepparkakor !

2008-11-28 @ 12:12:53
Hemsida: http://cleopatravii.blogg.se/
Jessica

Seriöst jag tyckte det stod gräshoppa först...

2008-11-28 @ 13:39:09
Hemsida: http://sayyouwill.blogg.se/
Linda

Du får kika ut till oss och smaka på Js hemmagjorda maränger. Om du nu får låna bilen.. =)



Jag köpte skålen, mossan och ljushållaren på Slott&koja. Amaryllisen på jobbet. Man blir så inspirerad när man går in i den butiken, vi har ju inte alls lika roliga pysselsaker hos oss. Men har iaf spanat in en stor ljuslykta på jobbet som jag tror kommer bli perfekt på trappen här. Dessutom har jag klickat hem lite pysselprylar från panduro. Är så roligt att kika i deras katalog. =)



Du får ha en fin fredag kväll. Maräng-erbjudandet står fast.

2008-11-28 @ 16:20:04
Hemsida: http://pluppelinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...