Förvandling i gästrum på g.

[ 2008-11-02 ][ 17:50:23 ]



Nu har jag bestämt att vi ska göra om i gästrummet.
Det kan verkligen behövas vill jag lova, just nu ser det ut som a bööömb. Väggarna är i en ful blå färg och det är hål och grejer över hela tapeterna.
Den egentliga anledningen är väl att jag behöver ha en arbetsyta där jag kan sitta i lugn och ro och göra bokföring och sådana dylika saker.
Så, eftersom vi ska åka till Morgongåva nästa helg och hjälpa bror att fixa i hans hus så ska jag nog ta med mig släp och inhandla lite grejer för att kunna göra om. Det som är så roligt är att det inte alls behöver bli så dyrt för att få det fint. Det vi behöver är:
* Vit färg
* Bordskiva
* Ben till bordsskivan
* Två vägghyllor


Klart!

Vad tror ni? Kan mitt projekt bli bra?

Hmmm tro om jag ska köpa stora bokstäver och måla den i tex ljusbeige och sätta upp..? Men då är frågan vad man ska skriva. Jag vill ha bokstäver i somrummet också, men där vill jag iaf ha Love. Jag tror jag skulle vilja ha två textrader, kanske till och med tre rader.

Help please?

Kommentarer
Elin

Kan du inte ta kort så vi får se hur du bor? =)

Emelie

Hej!

Du kan ju kolla runt på Ebay och se vad de har för olika väggord, det gjorde jag förut, de hade hur mycket som helst, skriv sökorden "vinyl wall quotes" så dyker det upp hur mycket som helst!!!!!



Min helg har varit dölugn, haft STORSTÄDNING och bloggförbud... Vi är ju som sagt tanter nuförtiden....

JA förresten, VART bor du?



KRAM

2008-11-02 @ 22:29:19
Hemsida: http://emeliepernille.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...