Vinn ett par Steve Madden.

[ 2008-05-31 ][ 19:28:49 ]



Jag hittade denna tävling *dreglar tonvis*, där Lily tävlar ut ett par Steve Madden sko, och självklart måste jag försöka vinna dem, de är ju döläckra! =D
Så nu är det bara att hålla tummarna stenhårt att just jag vinner dessa *hoppas hoppas hoppas!* Jag har aldrig vunnit en enda tävling så nu är det då på tiden =)

Vinn valfritt par skor från Steve Madden



Nu är det dags för tävling igen och denna gången sponsras priset av inget mindre än Steve Madden.

För att delta - följ noga!
- Gå in på SteveMadden.se och välj ut dina favoriter
- Skriv i en kommentar till detta inlägg vilken modell du valt samt skostorlek.
- Länka till tävlingen i din blogg och skicka med länken i ditt bidrag.
( det är inget litet pris, så lite får ni allt jobba för det :) )
- För er utan blogg kan ni sprida tävlingen vidare på annat vis. Skriva till andra bloggare tillexempel.
- Var noga med att mail eller bloggadress finns med i ditt bidrag!

Tävlingen avslutas Fredag (6 Juni)

LYCKA TILL!

Några fler godingar;
(ännu fler finns att se och välja på, på hemsidan)


Om jag vinner så hoppas jag att jag vinner dessa *dreglar lite till*:

Storlek 38 hade suttit fint ;) Någon som vill sponsra med ett par om nu inte jag skulle vinna dem? ;)

Kommentarer
Elin

ja dem på sista bilden är riktigt heta :D

är allt bra med dig snygging? sol-puss på dig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...