Trött.

[ 2008-05-03 ][ 08:59:08 ]



Idag är det en tung och trött dag igen, och inte blir det bättre av det trista vädret utanför fönstret.Det kliar nästan i lungorna av trötthet ocg jag känner mig tung i kroppen. Ska strax hoppa in i duschen och sen ned till salongen igen, men nu är vi inne på slutspurten, det är mest småplock och sånt kvar. Och eftersom jag inte fick produkterna som jag skulle så är det mindre att göra.

Det kommer kanske någon bild ikväll på det färdiga resultatet. Om jag orkar.

Kommentarer
Reva

Hej! Av ren slump har jag hittat din blogg, och som utflyttad Morabo tycker jag att det är toppenkul att det kommer en ny salong till Mora. Jag hoppas även på en frisörblogg med bilder och idéer, vem vet, det kanske är du som får klippa mig nästa gång jag kommer hem till Mora. Lycka till!

2008-05-03 @ 11:15:01
Jess

klart man KAN =) Bara man talar om att den är lite nedsutten så =)

Elin

Jaså, har produkterna och det inte kommit än då?
JA; fy va kul det hade varit,
om Du skulle kunna göra mig fin i håret till balen,
åh.. varför bor du så långt iväg, dumma jag vill hihi!

Hoppas allt är bra i solen min sköna=)
Puss på dej sötis.

2008-05-03 @ 12:10:44
Hemsida: http://elinlovijsa.blogg.se
Jess

klart att du orkar =)

2008-05-03 @ 12:40:58
Hemsida: http://princessjess.blogg.se
Elin

Puss hjärtat :) Vilken tid är du på salongen på måndag? :)

2008-05-03 @ 17:11:55
Hemsida: http://ellee.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...