Tävla på Hairdesign by Magenta!

[ 2008-05-16 ][ 09:20:32 ]



Just nu har jag en tävling på min frisörblogg:


Jag tävlar ut ett volymschampo från Wellas Life Tex.
Så här står det om produkten:
RENGÖR SKONSAMT OCH GER SYNBART MER VOLYM. FINT HÅR STÄRKS OCH FÅR NATURLIG GLANS.
Användning:
Fördela en liten mängd jämnt i fuktigt hår och massera in. Skölj ur noga. Upprepa vid behov.
image8
Så här gör du för att vara med och tävla:
Skriv om tävlingen i din blogg och länka till det här inlägget.
Använd gärna bilden =)
Glöm inte bort att skriva länken till inlägget bland kommentarerna!

Jag avslutar tävlingen Onsdagen den 21:e Maj!

OBS! Du är inte med och tävlar i denna blogg, utan du måste kommentera och länka till min frisörblogg för att vara med.

Kommentarer
LOVISA

godmorgon sötan!

LINA

Tjena bruden!!!

Känner igen d där bilderna från renovering till IKEA =) Jag vill se nya bilder på hur salongen ser ut nu ju!!



Hoppas allt går bra!



Kramis Lina Karlshamn

2008-05-20 @ 13:21:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...